Ηλικία: 4 < απεριόριστα. Παίχτες: 2 < απεριόριστοι. Υλικά: “Σπίθας” Σκυλάκι Ρομπότ από την ελληνική εταιρία ΙΔΕΑ Hellenic Design A.E. http://idea-hellas.gr/14453-2/. Σκοπός: καλλιέργια κριτικής σκέψης.
Πως παίζεται: Οι παίχτες ακολουθούν τα παρακάτω βήματα:
- Οι παίχτες αποφασίζουν μία απόσταση-χωρίς εμπόδια- που θα ήθελαν να διασχίσει ο Σπίθας. Για παράδειγμα από τον καναπέ μέχρι το τραπέζι.
- Επιλέγουν το κουμπί «κίνηση μπροστά» στο ασύρματο τηλεχειριστήριο και παρατηρούν, μετρούν τα βήματά του Σπίθα.
- Κάθε παιδί υπολογίζει πόσες φορές θα πρέπει να πατήσει το κουμπί «κίνηση μπροστά» για να φτάσει ο Σπίθας στο τραπέζι.
- Προγραμματίζει το Σπίθα πατώντας τα κουμπιά: «πρόγραμμα», 4 φορές το κουμπί (ή όσες νομίζει) «κίνηση μπροστά», «πρόγραμμα».
Κερδίζει ο παίχτης που θα καταφέρει να προγραμματίσει το Σπίθα να φτάσει στο σημείο που έχει αποφασιστεί. Το παιχνίδι σταματά όταν κάποιος το καταφέρει.
Καλό Παιχνίδι!!!